Tilaus ja toimitusehdot
Yummy Cookies F33939524 (verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomessa. Pidätämme oikeuden muuttaa käyttöehtoja ja hintoja. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Ota yhteyttä
Sähköposti: Info@yummycookies.fi
Puhelin: +358 45 352 18 08
Tilaukset
Tilaukset kerätään verkkokaupasta ostoskoriin lisäämällä. Tilaus vahvistetaan käyttämällä verkkokaupan kassatoimintoa maksamalla tilaus. Vahvistamalla tilauksen hyväksyt nämä tilaus- ja toimitusehdot, tuotteiden hinnat ja toimituskulut. Sähköpostivahvistus toimitetaan, jos sähköpostiosoite on annettu tilauksen vahvistamisen yhteydessä. Sähköpostivahvistuksessa luetellaan tilatut tuotteet ja hintaerittely.
Maksut
Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus FI24865594) on verkkokaupan maksupalveluntarjoaja. Visma Payments Oy on Finanssivalvonnan valtuuttama maksupalvelun tarjoaja. Maksuprosessi suoritetaan Visma Payn verkkopalvelussa. Visma Pay tai Visma Payments Oy näkyy maksun vastaanottajana pankkitiliotteella ja laskullasi. Maksaminen Visma Paylla on turvallista. Kaikki tiedot lähetetään suojattujen yhteyksiä hyödyntäen.
Kaupantekotapahtuma ja tätä kautta sopimus (Kauppa) muodostuu verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välillä. Verkkokauppa vastaa kaikista Kauppaan liittyvistä velvoitteista.
Lue lisää Visma Paysta: https://www.vismapay.fi/
Maksutavat
Visma Paylla voit maksaa tilauksesi verkkopankkitunnuksella, lompakolla, maksukortilla (luotto-/debit), laskulla tai osamaksulla. Seuraavat maksutavat ovat tuettuja:
- Osuuspankki
- Nordea
- Danske Bank
- Oma Säästöpankki
- Säästöpankki
- Aktia
- Paikallisosuuspankit
- S-Pankki
- Handelsbanken
- Ålandsbanken
- Alisa Lasku
- Alisa Yrityslasku
- MobilePay
- Pivo
- Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -maksukortit
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakolla, jos olet sallinut verkkomaksut MobilePay-sovelluksen asetuksissa. Maksaminen MobilePaylla tapahtuu suoraan MobilePayhin liitetyltä maksukortilta. Jos maksun veloitus liitetyltä kortilta epäonnistuu, MobilePayta ei voi käyttää verkkokaupassa.
Pivo: Pivon tilaus- ja toimitusehdot löytyvät täältä: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/
OP Lasku: Joustava lasku maksutapana. OP Lasku palvelee kaikkien suomalaisten pankkien asiakkaita. Sopii verkko-ostoksiin jopa 5000 € asti korottomalla 45 päivän maksuajalla. Osamaksu vaihtoehto lisää joustavuutta ostoksiin. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten niitä on helppo seurata. Laskut lähetetään sinulle sähköpostitse. OP Laskun käyttämiseen sinun tulee olla luottokelpoinen ja yli 20-vuotias. Lisätietoja saatavilla osoitteesta: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku
Alisa Lasku on joustava ja turvallinen maksutapa. Maksutapa sopii kaikille yli 20-vuotiaille kuluttajille kaikenlaisiin ostoksiin. Halutessasi voit jakaa laskun pienempiin osiin ja maksaa takaisin jopa 60 erässä. Lisätietoja Alisa Laskusta löydät osoitteesta: https://www.alisapankki.fi/
Alisa Yrityslasku on joustava ja turvallinen maksutapa yrityksille. Se sopii kaikille suomalaisille yrityksille yritysmuodosta riippumatta. Ostajan oikeus ostaa varmennetaan digitaalisesti, ja ostos kestää vain muutaman minuutin. Ostaja voi valita sopivan maksuajan kolmesta eri vaihtoehdosta: 14 päivää, 30 päivää tai 60 päivää. Lisätietoja Alisa Yrityslaskusta löydät osoitteesta: https://www.alisapankki.fi/.
Ota yhteyttä Visma Payhin (maksupalveluntarjoaja)
Visma Payments Oy (y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: +358 9 315 42 037 (arkisin 9-16)
Osoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta
TOIMITUS
Salli meille 1–4 arkipäivää tilauksesi käsittelyyn ja toteuttamiseen ennen sen lähettämistä. Teemme taikinan tuoreena päivittäin pienissä erissä laadun ja tuoreuden varmistamiseksi.
Tilaukset lähetetään arkipäivisin 3–5 päivän kuluessa. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, lähetyksen painon ja koon mukaan. Toimituskulut näkyvät kassatoiminnnossa ennen tilauksen vahvistamista.
Pyydämme huomioimaan 1–4 päivän käsittelyajan tilausta suunnitellessasi, joten ota tämä huomioon tilatessasi lahjaa tai kiireellisiä toimituksia.
Ilmoita meille viivymättä – vähintään 7 päivän kuluessa – jos tuote on kadonnut tai vaurioitunut kuljetuksen aikana. Myös logistiikkayhtiölle on ilmoitettava kaikista kuljetuksessa vaurioituneista tuotteista.
Palautuksiin ja peruutuksiin liittyvät käytäntömme löydät täältä.