Palautus- ja peruutuskäytännöt

Yummy Cookiesilla olemme sitoutuneet tarjoamaan sinulle korkealaatuisia ruokatuotteita. Ymmärrämme kuitenkin, että joskus poikkeukselliset olosuhteet voivat vaatia palautusta. Tämä on palautuskäytäntömme, joka varmistaa tyytyväisyytesi.

Valitettavasti tuotteen luonteen vuoksi emme voi tarjota palautusta tai vaihtoa ruoalle.

Jos et ole saanut tuotetta väärän tai puutteellisen toimitusosoitteen ilmoittamisen vuoksi, emme voi tarjota palautusta tai korvaavaa tuotetta.

Jos kuriiri on yrittänyt toimittaa tuotetta useamman kerran ja et ole noutamassa sitä, emme voi tarjota palautusta tai korvaavaa tuotetta.

Ollaksesi oikeutettu palautukseen, keksien tulee olla avaamattomia, alkuperäaispakkauksissaan ja niiden mukana on oltava kaikki alkuperäiset tarvikkeet.

Aloita palautusprosessi ottamalla yhteyttä meihin sähköpostitse osoitteeseen info@yummycookies.fi, ilmoittamalla tilausnumerosi ja palautuksen syy. Annamme sinulle tarkat ohjeet toimenpiteistä.

Maksun palautukset/Vaihdot

Maksun palautus: Kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautetun tuotteen, hyvitämme alkuperäisen ostosumman takaisin käyttäen alkuperäistä maksutapaasi.

Vaihto: Ruoantuotteiden luonteen vuoksi vaihdot voivat olla rajoitettuja. Jos kuitenkin vastaanotat viallisen tai väärän tuotteen, teemme parhaamme ratkaiseksemme ongelman joko palautuksella tai korvaavalla toimituksella.

Tilausten peruutukset ja muutokset

Pidätämme oikeuden kieltäytyä tilauksen peruutuksesta tai muutoksesta, jos emme pysty täyttämään pyyntöä ennen kuin tuote on jo lähetetty. Tarkista tilauksesi ennen sen tekemistä varmistaen, että kaikki tiedot toimitusosoitteessa ovat oikein. Jos tilaus on jo täytetty, emme voi muuttaa tilausta tai toimitusosoitetta.